主旨: Re: [ICQ] 使用router後ICQ不能接收檔案   新聞組: comp.web
 寄件者: "雪碧"    日期: 18 Jul 2004 19:37:31 +0800

係想解決由DMZ引起的問題,睇完你呢篇野真係學識左好多~~thx,其實我都仲有好多野未
明,例如router個ip,我試過set ftp用o個個ip,但係人地入唔到,係咪一定要用番原本個
ip至得??定係有其他方法呢??thx~~thx~~
"rimring" <timtimting@hotmail.com> 在郵件 news:40f95940$1@nntp.cn 中撰寫...

--
歡迎任何人仕申請開news://nntp.cn/apply