拎去hkepc放囉
一係問下豬仔玩唔玩
--
Exspecto Psyche meus~
余足柔兮,不履地兮,旋舞人之靈府兮.
"BigEye @~@" <email@michaelyeung.com> 撰寫於郵件 news:4a2a465e$1@news.nntp.hk...
> 你估放到幾錢?
> 250蚊買,
> 用左一個星期...
>
> 支 yoca 翻修貨返左來,
> 而家多左一支tv stick.
>
> "Seam@黑暗王子" <no_mail_to_give_you_send@non-netvigator.com> 在郵件張貼內容主旨
4a2a4481$1@news.nntp.hk 中撰寫...
> > 通常都係bt返算數 xd
> >
> > --
> > Exspecto Psyche meus~
> > 余足柔兮,不履地兮,旋舞人之靈府兮.
> >
> > "BigEye @~@" <email@michaelyeung.com> 撰寫於郵件 news:4a2a368c@news.nntp.hk...
> >> 本來唔知有乜用,
> >> 玩落又好似幾好玩...
> >>
> >>
> >
> >
> >
> > ----
> >
> > 華人最勁p2p論壇
> > mimip2p.net
> >
> > 全新論壇 NNTP
> > http://www.nntp.hk/bbs/
> >
> > Your free newsgroup server
> > http://www.nntp.hk/webnews/
> > http://www.nntp.hk/web/
>
>
> ----
>
> 華人最勁p2p論壇
> mimip2p.net
>
> 全新論壇 NNTP
> http://www.nntp.hk/bbs/
>
> Your free newsgroup server
> http://www.nntp.hk/webnews/
> http://www.nntp.hk/web/
----
華人最勁p2p論壇
mimip2p.net
全新論壇 NNTP
http://www.nntp.hk/bbs/
Your free newsgroup server
http://www.nntp.hk/webnews/
http://www.nntp.hk/web/